07 Οκτ 7 tips on digital storytelling
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα σχετικά με το digital storytelling, πριν πιάσουμε τα tips.
Μέσα από το digital storytelling άτομα και εταιρείες λένε την ιστορία τους χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες. Ο τρόπος ψηφιακής εξιστόρησης μπορεί να είναι όχι μόνο σε μορφή άρθρου αλλά βίντεο, podcast και post στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αν θέλετε κι εσείς να βρείτε τρόπους να συνδεθείτε με το κοινό σας, σας έχουμε 7 συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε!

- Μιλάει η προσωπική εμπειρία
Οι προσωπικές εμπειρίες κάνουν το κοινό να συνδεθεί μαζί σας και με αυτό που έχει να προσφέρει το brand σας. Μπορείτε να παρουσιάσετε εμπόδια και πως τα ξεπεράσατε στη δημιουργία της εταιρείας σας και με αυτό κρατάτε τον ενδιαφέρον του αναγνώστη/θεατή/ακροατή.

- Δώστε πληροφορίες
Οι πληροφορίες είναι σημαντικές φτάνει να έχετε κάνει την έρευνα σας. Κάθε πληροφορία που παρουσιάζεται καλό θα ήταν να έχει επεξήγηση και αιτιολόγηση για να αναπτυχθεί σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

- Μοιραστείτε τις behind the scenes ιστορίες
Οι ιστορίες δημιουργίας μιας εταιρείας, στησίματος μιας παρουσίασης ή έκθεσης κρατούν πάντα το ενδιαφέρον του κοινού. Είναι αυτά τα κρυμμένα διαμαντάκια που επιθυμούν να μάθουν όσοι έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για αυτό που κάνετε.

- Ξεκάθαρο μήνυμα
Όσο πιο απλό είναι στο μυαλό μας το μήνυμα της εταιρείας μας, τόσο πιο εύκολα θα το μεταφέρουμε στο κοινό μας. Είναι σημαντικό να μπορούμε να γράψουμε στο χαρτί δύο, τρεις βασικές έννοιας του τι προσφέρει το προϊόν ή οι υπηρεσίες μας, όπως επίσης και δύο, τρεις στόχους μας για το μέλλον.

- Δώστε σταθμούς στην διαδρομή της ιστορίας σας
Είναι σημαντικό να είναι χωρισμένη σε ενότητες η ιστορία σας για να μην κουράζει το κοινό. Επίσης περνάει το νόημα ευκολότερα καθώς υπάρχουν στάσεις/ σταθμοί που μπορεί να “ξαποστάσει” η/ο ενδιαφερόμενη/ος.

- Όσο γίνεται να είστε συγκεκριμένες/οι
Παρότι δεν είναι πάντα εύκολο, ειδικά αν αναφέρουμε εμπειρίες μας, πάντα πρέπει να είμαστε συγκεκριμένοι και να μην ξεφεύγουμε από το στόχο μας, να δημιουργήσουμε μία σχέση με το κοινό μας, να το γνωρίσουμε και να μας γνωρίσει.

- Δημιουργήστε εικόνες στο μυαλό του κοινού σας
Αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι οποιουδήποτε “αφηγητή”. Μεγάλοι συγγραφείς και αντιμετωπίζουν πρόβλημα με αυτό το κομμάτι και θα τα καταφέρουμε εμείς οι κοινοί θνητοί? Κι όμως είναι εφικτό! Μπορεί οι ιστορίες μα να είναι γεμάτες πληροφορίες αλλά δεν χρειάζεται να είναι στεγνές. Η χρήση περιγραφικών όρων πάντα ομορφαίνει μία ιστορία και ειδικά αν ζητήσουμε από το κοινό μας να γίνουν μέρος της ιστορίας μας μέσα από κριτικές και εντυπώσεις.
Αυτές είναι 7 συμβουλές που ακολουθούμε όταν κάνουμε μία οργανωμένη στρατηγική digital marketing για τους πελάτες μας!
Σας παροτρύνουμε να δοκιμάσετε και να μας πείτε τις εντυπώσεις σας στα σχόλια!
Έτσι ξεκινάμε αυτό το blog που ελπίζω να γεμίσει με πολλά χρήσιμα tips και άρθρα για το digital marketing!
#digitalstorytelling #digitalmarketing #branding #emculture



Sorry, the comment form is closed at this time.